Larasnet Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hét Nederlandse Tomb Raider forum!
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tomb Raider 2 Remake

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aubree Skye
Administrator
Aubree Skye


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 30
Registration date : 07-01-08

Tomb Raider 2 Remake Empty
BerichtOnderwerp: Tomb Raider 2 Remake   Tomb Raider 2 Remake Empty26/12/2008, 10:54

Ja, jullie lezen het goed, ik ben van plan een remake van het tweede spel te maken. Voor mij is dit één van de beste Tomb Raider delen, al heb ik het nooit helemaal uitgespeeld! Vooral door de geweldige ruimtes waar je komt en de leuke puzzels. Alles is tot in diepe details doorgewerkt.



Om te beginnen is het levelaantal ontzettend hoog. Tomb Raider 2 bestaat namelijk uit 18 levels. De bedoeling met deze remake is om deze levels nóg gedetaileerder te maken en er vooral nieuwe dingetjes aan toe te voegen. Hieronder een klein lijstje van de locaties van de levels:

China || Level 1
Italië || Level 2, level 3, level 4
?? || Level 5, level 6
Underwater levels || Level 7, level 8, level 9, level 10
Ice levels || Level 11, level 12, level 13, level 14
China || Level 15, level 16, level 17
Croft Manor *|| Level 18

* Ik ben van plan het next-generation CM te gebruiken voor de remake!

Omdat ik graag mijn eigen motivatie erin wil houden zal ik beginnen met de onderwater levels, waarschijnlijk. Dus, ik zal zo snel mogelijk screenshots etc. posten! Ook zullen de levels veel bloederiger worden ^_^"

UPDATE UPDATE UPDATE
Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen, en dat spijt me heel erg! Maar ondertussen heb ik wel enorm veel nieuwe en coole ideeën gekregen. Zo zal er sprake zijn van extra uitbreidingspaketten, net zoals in Tomb Raider Underworld. Zoals je in TR: AE Retold bonus levels hebt, heb je hier coole uitbreidingspaketten.
Tomb Raider: The Beginning Of Lara Croft.
Kortweg: TR: TBoLC. De titel is wel lang, maar dat is TRBtA ook. Hierin speel je Lara Croft, nadat ze haar moeder heeft verloren in een traumatisch vliegtuigongeluk boven de Himalayas. Het verhaal voor TR: 2 is ook anders, bij ons. Je speelt dus als de jonge Lara, en moet je weg naar de beschaving zien te vinden.
Tomb Raider:

UPDATE UPDATE UPDATE
Ik ben van plan om, net zoals met Tomb Raider Underworld, de levels te verdelen in hoofd-categorieën en sub-categorieën. Maar, ik weet het nog niet zeker! Ik zat er namelijk zo aan te denken dat als je rondloopt in de onderwater levels, het leuker is als het één geheel is. Daarom denk ik dat je wel te zien krijgt dat het level een andere titel heeft gekregen, maar niet dat er daadwerkelijk een nieuw level is begonnen.

Het verhaal van de onderwater levels:
De mannen van Bartolli hebben wat ze willen, en zijn op hun weg terug. Vandaar dat er in mijn versie van het spel minder vijanden zijn. Anders lijkt het zo onrealistisch. Wie heeft er nou zo'n 50 vijanden in een schip dat al eeuwen geleden is gezonken en nu op de bodem van de oceaan ligt?? Trouwens, de mannen waren erg snel, dus in de eerste twee levels zoeken ze nog, in het derde kom je erachter dat wat ze zochten is gevonden en in het vierde level probeer je weg te komen.

Het doel van de onderwater levels:
Simpelweg het vinden van de Seraph.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tomb Raider 2 Remake
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tomb Raider Woordenboek
» Tomb Raider Bordspel
» Tomb Raider Anniversary: Retold
» Angel Of Darkness Remake
» Tomb Raider 2 Maps - In The Making

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Larasnet Forum :: Tomb Raider Modding :: Tomb Raider Level Editor-
Ga naar: