Larasnet Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hét Nederlandse Tomb Raider forum!
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Angel Of Darkness Remake

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aubree Skye
Administrator
Aubree Skye


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 30
Registration date : 07-01-08

Angel Of Darkness Remake Empty
BerichtOnderwerp: Angel Of Darkness Remake   Angel Of Darkness Remake Empty10/8/2008, 13:14

[Plaatje]

Hey allemaal! Jullie lezen het goed. Ik ben van plan mijn Level Building skills erop te zetten en ga proberen AOD een remake te geven. Ik gebruik dit als een officieel topic waar het proces kan worde bekeken en je jezelf natuurlijk kan inschrijven om mee te doen! Wink

Om te beginnen wil ik het hebben over voorbereidingen. Er zijn ondertussen al ee heleboel van dit soort projecten geweest, en géén van allen heeft ooit z'n release date gehaald. Dat kwam omdat er totaal geen voorbereiding in zat. Mensen kregen gewoon het geweldige idee: Laat ik eens een remake van AOD maken. Dat is niet zo slim. Ik daarintegen ben al bezig met plattegronden, het script, nieuwe levels, personages, layout etc. Het spijt me maar een screenshot ontbreekt nog. Toch hoop ik die zo snel mogelijk online te hebben!



Voor het project hebben we niet genoeg aan één persoon. Het zijn een hoop levels en er komen er zelfs nog een paar bij! Ook moeten er outfits, objecten, promotiemateriaal etc. worden gemaakt en daarvoor hebben we júllie hulp nodig! Dus het zou erg fijn zijn als je ons een handje zou willen helpen met enkele onderdelen Very Happy

Voor de volgende onderdelen kun je je inschrijven:

1 - Voice Acting (members: 0/ nodig: ?)
2 - Level Builders (members: 1/ nodig: ?)
3 - Outfits voor Lara
4 - Objecten
5 - Animaties
6 - Audio

Ik zal binnenkort een kleine website opzetten omdat er nu al teveel informatie is Very Happy

Om te beginnen is dit project er om de verschrikkelijke graphics te verbeteren en vóoral de gameplay. Daarbij willen we er voor zorgen dat er minder bugs in zitten en het geheel een mooi verhaal heeft. Plaatsen worden meer gedetailleerd, mooier ontworpen en vooral veel ingewikkelder. Er zal een meer puzzelachtige gameplay in zitten en je hoeft minder met mensen te praten.

Het begin zit heel anders in elkaar. De openings cutscene zal laten zien hoe Von Croy en een onbekende persoon ruzie hebben, de onbekende persoon dood hem (deja-vu XD). Lara komt daarna binnen en kan nog net een geluid van de moordenaar horen. Ze ziet Werner liggen en praat tegen hem. Maar het is al te laat, hij is dood. Dan hoort ze sirenes en maakt ze dat ze wegkomt.
vanaf daar kun je spelen. Je wordt dus op de voet gevolgd door de politie, zodat er meteen een grote adrenaline door je heen begint te stromen. Net op het moeilijkste moment ontsnapt Lara en kom je in het eerste officiele level terecht, Parisian Back Streets. Natuurlijk zitten er niet echt de hele tijd vijanden achter je aan in het eerste level. Het is ook meteen een trainingslevel, zodat PBS wat gevaarlijker kan worden gemaakt.

Hier komen de eerste levels die kunnen worde genomen:

- On the run (taken by: Tessa)
- Parisian Back Streets (taken by: Tessa)
- Derelict Apartment Block (taken by: ..)
- Margot Carvier's Apartment

- Parisian Ghetto (taken by: ..)
- The Serpent Rouge (taken by: ..)
- St. Aicard's Graveyard (taken by: ..)
- Bouchard's Hideout (taken by: ..)

- Louvra Storm Drains (taken by: ..)
- Louvre Galleries (taken by: ..)
- Archeological Dig (taken by: ..)

- Tomb of the Ancients (taken by: ..)
- The Hall of Seasons (taken by: ..)
- The Breath of Hades (taken by: ..)
- Neptune's Hall (taken by: ..)
- Sanctuary of the Flame (taken by: ..)
- Wrath of the Beast (taken by: ..)

- Galleries Under Siege (taken by: ..)
- Von Croy's Apartment (taken by: ..)

(Namen van de levels kunnen nog worden gewijzigd Wink)

Lara's stem hoeft niet zo donker te zijn, gewoon een vrolijke, serieuze stem is goed genoeg Very Happy.


Laatst aangepast door Tessa op 11/8/2008, 09:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree Skye
Administrator
Aubree Skye


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 30
Registration date : 07-01-08

Angel Of Darkness Remake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angel Of Darkness Remake   Angel Of Darkness Remake Empty10/8/2008, 19:22

[UPDATE] Ik heb besloten het level Margot Carvier's Apartment te annuleren en in plaats daarvan alleen een cutscene te plaatsen Wink Ik ga ook de website cancelen, zo lang het hier kan blijven is het best. Wel zal ik alles een beetje meer opruimen en verdelen in categorieën Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree Skye
Administrator
Aubree Skye


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 30
Registration date : 07-01-08

Angel Of Darkness Remake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angel Of Darkness Remake   Angel Of Darkness Remake Empty11/8/2008, 09:24

[UPDATE] Alle Parijs-Levels staan erop om verloot te worden onder belangstellenden. De Praag-Levels blijven nog even offline, omdat ik eerst hiervoor genoeg mensen wil hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubree Skye
Administrator
Aubree Skye


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 30
Registration date : 07-01-08

Angel Of Darkness Remake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angel Of Darkness Remake   Angel Of Darkness Remake Empty11/8/2008, 10:30

! IK HEB HULP NODIG ! IK HEB HULP NODIG ! IK HEB HULP NODIG! IK HEB HULP NODIG!


Ik heb wat hulp nodig voor het eerste level. On the run. Ik moet een plattegrond maken en weet eigenlijk niet zo heel goed hoe het er uit moet komen te zien XD Het is een plek van kleine steegjes en straatjes met veel huizen, flats en apartementen. Het moet er een beetje zielig/oud uit zien Wink

Vertellen jullie nu maar hoe jullie het er willen uit hebben zien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Angel Of Darkness Remake Empty
BerichtOnderwerp: Re: Angel Of Darkness Remake   Angel Of Darkness Remake Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Angel Of Darkness Remake
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tomb Raider 2 Remake

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Larasnet Forum :: Tomb Raider Modding :: Tomb Raider Level Editor-
Ga naar: