Larasnet Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hét Nederlandse Tomb Raider forum!
 
IndexIndex  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Experimental

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aubree Skye
Administrator
Aubree Skye


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 30
Registration date : 07-01-08

Experimental Empty
BerichtOnderwerp: Experimental   Experimental Empty11/8/2008, 17:45

Ik heb besloten om met de TRLE een totaal nieuw spel te maken. Dit spel vertelt mijn eigen verhaal met daarin mijn eigen personages. Sorry voor alle hardcore fans, maar Lara zal dit maal ontbreken! Wel ben ik van plan een aantal uitbreidingsdelen te maken. Die slechts enkele mensen kunnen spelen. Alles qua interactie zal lijken op TRU. Maar het spel zelf heeft meer weg van Silent Hill.

.::ALGEMEEN::.
Experimental gaat over een belangrijke mythe: vampiers. De wereld bestaat namelijk niet alleen maar uit mensen en dieren. Er is ook een superieure versie van de mens: vampiers. Zij kunnen meer dan een normale persoon. Ze hebben de mogelijkheid om iemands gedachte te lezen, iemands bloed te besturen of zelfs om onzichtbaar te worden! Maar voor dit alles hebben ze voedsel nodig. Bloed...
Skyler Ebbet is een vampier van hogere rang: een pureblood. Toen ze klein was werd iedereen voor haar ogen uitgemoord. Dat moment is haar altijd bijgebleven. Nu, een paar jaar later, heeft Skyler er nog moeite mee. Ze besluit om terug te gaan naar de plek waar het allemaal gebeurt is zodat ze dat hoofdstuk van haar leven kan afsluiten.


.::LEVELS::.
Onto Lakeside City - Making my way: Tessa
Welcome to Hell - It's burning heath: xxx
Rebecca's Home - Like it used to be: Tessa
The Old School - It hasn't changed a bit: xxx
Graveyard - This place creeps me out: xxx
Forest - I hope I won't get lost: Tessa
Ebbet House - Finally there: Tessa

* Ik weet nog meer plaatsen, en hoogstwaarschijnlijk zullen er geen aparte levels zijn. Deze informatie zal dus binnenkort vernieuwd worden.


.::PERSONAGES::.
Skyler Ebbet.
Leeftijd: 17
Kleur haar: Blond
Kleur ogen: Bruin/groen

Taylor Hawkings.
Leeftijd: 19
Kleur haar: Donkerbruin
Kleur ogen: Blauw/grijs

Dyl Davidson.
Leeftijd: 32
Kleur haar: Bruin
Kleur ogen: Grijs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Experimental
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Larasnet Forum :: Tomb Raider Modding :: Tomb Raider Level Editor-
Ga naar: